본문 바로가기
[뮤직뱅크]

[Every Breath You Take] The Police (Boyce Avenue acoustic cover) on Spotify & A

by SAMSUNG CLOUD-OKY 2021. 10. 10.
반응형


https://www.youtube.com/watch?v=40L7oBOjg7Y


당신이 숨을 쉴때마다
Every breath you take

그리고 당신이 하는 모든 움직임은
And every move you make

당신이 끊는 모든 유대
Every bond you break

당신이 내딛는 모든 단계
Every step you take

나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you
매일 매일
Every single day

그리고 당신이 말하는 모든 단어는
And every word you say

당신이 하는 모든 게임
Every game you play

당신이 머무는 매일 밤
Every night you stay

나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you
오, 당신은 볼 수 없습니다
Oh, can't you see

당신은 나의 것이에요?
You belong to me?

내 불쌍한 마음이 얼마나 아픈지
How my poor heart aches

내딛는 모든 걸음마다?
With every step you take?
당신이 만드는 모든 움직임
Every move you make

그리고 당신이 어기는 모든 맹세
And every vow you break

당신이 가짜로 만드는 모든 미소
Every smile you fake

귀하가 주장하는 모든 주장
Every claim you stake

나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you
당신이 떠난 후 나는 흔적도 없이 길을 잃었습니다
Since you've gone, I've been lost without a trace

나는 밤에 꿈을 꾼다 니 얼굴만 보여
I dream at night, I can only see your face

주위를 둘러봐도 너뿐이야 대체할 수 없어
I look around, but it's you I can't replace

너무 추워서 너의 품이 그리워
I feel so cold, and I long for your embrace

자꾸만 울어 baby 제발
I keep crying baby, baby please
오, 당신은 볼 수 없습니다
Oh, can't you see

당신은 나의 것이에요?
You belong to me?

내 불쌍한 마음이 얼마나 아픈지
How my poor heart aches

내딛는 모든 걸음마다?
With every step you take?
당신이 만드는 모든 움직임
Every move you make

그리고 당신이 어기는 모든 맹세
And every vow you break

당신이 가짜로 만드는 모든 미소
Every smile you fake

귀하가 주장하는 모든 주장
Every claim you stake

나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you

당신이 만드는 모든 움직임
Every move you make

당신이 내딛는 모든 단계
Every step you take

나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you
나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you

(당신이 숨을 쉴때마다)
(Every breath you take)

(당신이 만드는 모든 움직임)
(Every move you make)

(당신이 끊는 모든 유대)
(Every bond you break)

(네가 내딛는 모든 걸음마다) 내가 너를 지켜볼게
(Every step you take) I'll be watching you

(매일 매일)
(Every single day)

(당신이 말하는 모든 단어)
(Every word you say)

(당신이 플레이하는 모든 게임)
(Every game you play)

(당신이 머무는 매일 밤) 내가 당신을 지켜볼게
(Every night you stay) I'll be watching you
나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you

(매일 매일)
(Every single day)

(네가 하는 모든 말) 후, 후
(Every word you say) Whoo, hoo

(당신이 플레이하는 모든 게임)
(Every game you play)

(당신이 머무는 매일 밤) 내가 당신을 지켜볼게
(Every night you stay) I'll be watching you
나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you

(매일 매일)
(Every single day)

(당신이 말하는 모든 단어)
(Every word you say)

(당신이 플레이하는 모든 게임)
(Every game you play)

(당신이 머무는 매일 밤) 내가 당신을 지켜볼게
(Every night you stay) I'll be watching you
나는 당신을 지켜보고있을거야
I'll be watching you

(매일 매일)
(Every single day)

(당신이 말하는 모든 단어)
(Every word you say)

(당신이 플레이하는 모든 게임)
(Every game you play)

(네가 머무는 매일 밤) 내가 너를 지켜볼게...
(Every night you stay) I'll be watching you...


반응형

댓글