본문 바로가기
[뮤직뱅크]

[Right Here Waiting] Richard Marx (Boyce Avenue piano acoustic cover) on Spotif

by SAMSUNG CLOUD-OKY 2021. 9. 25.
반응형


(22) Right Here Waiting - Richard Marx (Boyce Avenue piano acoustic cover) on Spotify & Apple - YouTube


바다는 나날이 갈라져
Oceans apart day after day

그리고 나는 천천히 미쳐가
And I slowly go insane

나는 당신의 목소리를 라인에서 듣습니다.
I hear your voice on the line

하지만 고통을 멈추지 않는다.
But it doesn't stop the pain
내가 당신 옆에 보면 절대
If I see you next to never

어떻게 우리가 영원히 말할 수 있습니까?
How can we say forever
어디를 가든지
Wherever you go

무엇을 하든
Whatever you do

내가 바로 여기에서 당신을 기다리고 있을게요
I will be right here waiting for you

친구의 친구를 사랑 했네
Whatever it takes

또는 내 마음이 어떻게 부서지는지
Or how my heart breaks

내가 바로 여기에서 당신을 기다리고 있을게요
I will be right here waiting for you
모든 시간을 당연하게 여겼어
I took for granted, all the times

어떻게든 지속될 거라 생각했던
That I thought would last somehow

나는 웃음을 듣고 눈물을 맛본다
I hear the laughter, I taste the tears

하지만 지금은 네게 다가갈 수 없어
But I can't get near you now
오, 당신은 그것을 볼 수 없습니다 베이비
Oh, can't you see it baby

넌 날 미치게 만들었어
You've got me going crazy
어디를 가든지
Wherever you go

무엇을 하든
Whatever you do

내가 바로 여기에서 당신을 기다리고 있을게요
I will be right here waiting for you

친구의 친구를 사랑 했네
Whatever it takes

또는 내 마음이 어떻게 부서지는지
Or how my heart breaks

나는 바로 여기에서 당신을 기다리고 있습니다
I will be right here waiting for you
우리가 어떻게 살아남을 수 있는지 궁금해
I wonder how we can survive

이 로맨스
This romance

하지만 결국 너와 함께라면
But in the end if I'm with you

기회를 잡을게
I'll take the chance
오, 당신은 그것을 볼 수 없습니다 베이비
Oh, can't you see it baby

넌 날 미치게 만들었어
You've got me going crazy
어디를 가든지
Wherever you go

무엇을 하든
Whatever you do

내가 바로 여기에서 당신을 기다리고 있을게요
I will be right here waiting for you

친구의 친구를 사랑 했네
Whatever it takes

또는 내 마음이 어떻게 부서지는지
Or how my heart breaks

내가 바로 여기에서 당신을 기다리고 있을게요
I will be right here waiting for you

너를 기다리고있어
Waiting for you


반응형

댓글