본문 바로가기
[뮤직뱅크]

[Now And Forever] Richard Marx (Boyce Avenue acoustic cover) on Spotify & Apple

by SAMSUNG CLOUD-OKY 2021. 9. 25.
반응형


(22) Now And Forever - Richard Marx (Boyce Avenue acoustic cover) on Spotify & Apple - YouTube


내가 지칠 때마다
Whenever I'm weary

내 머리에서 격렬한 전투에서
From the battles that rage in my head

당신은 광기를 이해
You make sense of madness

내 정신이 실에 걸려 있을 때
When my sanity hangs by a thread

나는 길을 잃었지만 여전히 당신은 이해하는 것 같습니다
I lose my way but still you seem to understand

지금 그리고 영원히
Now and forever

나는 당신의 남자가 될 것입니다
I will be your man
가끔 난 그저 너를 안고
Sometimes I just hold you

내가 보기엔 너무 사로잡혀
Too caught up in me to see

나는 재산을 보유하고있다
I'm holding a fortune

하늘이 내게 준 그
That heaven has given to me

제가 할 수 있는 모든 방법을 다 보여드리도록 노력하겠습니다
I'll try to show you each and every way I can

지금 그리고 영원히
Now and forever

나는 당신의 남자가 될 것입니다
I will be your man
이제 걱정을 쉬고 항상 확신할 수 있어
Now I can rest my worries and always be sure

더 이상 혼자가 아니라는 걸
That I won't be alone anymore

당신이 항상 거기에 있다는 것을 알았더라면
If I'd only known you were there all the time

그동안
All this time
바다가 모래에 닿지 않는 그날까지
Until the day the ocean doesn't touch the sand

지금 그리고 영원히
Now and forever

나는 당신의 남자가 될 것입니다
I will be your man

지금 그리고 영원히
Now and forever

나는 당신의 남자가 될 것입니다
I will be your man


반응형

댓글