본문 바로가기
[뮤직뱅크]

What's Up

by SAMSUNG CLOUD-OKY 2021. 8. 31.
반응형


https://youtu.be/iMENk4w2dcQ

25년, 그리고 내 삶은 여전히
Twenty-five years and my life is still

나는 희망의 그 큰 언덕을 오르려고 노력하고 있어
I'm trying to get up that great big hill of hope

목적지를 위해
For a destination

해야 한다는 것을 알았을 때 빨리 깨달았습니다.
I realized quickly when I knew I should

세상이 이 인간의 형제애로 이루어져 있다는 것을
That the world was made up of this brotherhood of man

그것이 무엇을 의미하든
For whatever that means
그래서 가끔 침대에 누워서 울어요
And so I cry sometimes when I'm lying in bed

내 머리 속에 있는 모든 것을 꺼내기 위해
Just to get it all out what's in my head

그리고 나, 조금 이상한 기분이 들어
And I, I'm feeling a little peculiar
그래서 나는 아침에 일어나 밖으로 나가
And so I wake in the morning and I step outside

그리고 나는 숨을 크게 들이쉬고 정말로 기분이 좋아진다.
And I take deep breath and get real high

그리고 나는 내 폐의 꼭대기에서 비명을 질렀다.
And I scream from the top of my lungs

무슨 일이야?
What's going on?
그리고 난 말해요, 헤이-예-예-예-예, 헤이-예-예
And I say, hey-yeah-yeah-yeah-yeah, hey-yeah-yeah

내가 말했다, 이봐!
I said, hey!

무슨 일이야?
What's going on?

그리고 난 말해요, 헤이-예-예-예-예, 헤이-예-예
And I say, hey-yeah-yeah-yeah-yeah, hey-yeah-yeah

내가 말했다, 이봐!
I said, hey!

무슨 일이야?
What's going on?
그리고 그는 시도한다
And he tries

오, 맙소사, 내가 시도합니까?
Oh, my God, do I try

나는 이 기관에서 항상 노력한다
I try all the time in this institution

그리고 그는 기도한다
And he prays

오, 맙소사, 나는 기도합니까?
Oh, my God, do I pray

나는 매일 기도한다
I pray every single day

혁명을 위해
For a revolution
그리고 난 말해요, 헤이-예-예-예-예, 헤이-예-예
And I say, hey-yeah-yeah-yeah-yeah, hey-yeah-yeah

무슨 일이야?
I said hey, what's going on?

그리고 난 말해요, 헤이-예-예-예-예, 헤이-예-예 (큰 소리로 울지 마세요)
And I say, hey-yeah-yeah-yeah-yeah, hey-yeah-yeah (Don't cry out loud)

난 말했어 (그냥 안에 넣어둬)
I said hey (Just keep it inside)

감정을 숨기는 방법을 배우십시오.
Learn how to hide your feelings
헤이-예-예-예-예,헤이-예,예-예-예
Hey-yeah-yeah-yeah-yeah, hey-yeah, yeah-yeah-yeah

내가 말했어 이봐
I said hey

무슨 일이야, 네!
What's going on, yeah!
25년 동안 나는 아직 여기 살아있다.
Twenty-five years I'm alive here still

그 큰 희망의 언덕을 오르려 하고 있어
Trying to get up that great big hill of hope

목적지를 위해
For a destination




반응형

댓글