본문 바로가기
[뮤직뱅크]

[Don't know why] (Norah Jones)|Cover by J-Min 제이민 (one-take)

by SAMSUNG CLOUD-OKY 2021. 10. 26.
반응형


'Don't know why' (Norah Jones)|Cover by J-Min 제이민 (one-take) - YouTube

나는 태양을 볼 때까지 기다렸다
I waited 'til I saw the sun

왜 안 왔는지 모르겠어
I don't know why I didn't come

난 당신을 재미의 집 옆에 두고
I left you by the house of fun

내가 왜 안 왔는지 모르겠어
Don't know why I didn't come

내가 왜 안 왔는지 모르겠어
Don't know why I didn't come
내가 쉬는 날을 보았을 때
When I saw the break of day

날아갈 수 있기를 바랐어
I wished that I could fly away

모래에 무릎을 꿇는 대신
Instead of kneeling in the sand

눈물방울을 손에 쥐고
Catching tear-drops in my hand
내 마음은 와인에 흠뻑 젖어
My heart is drenched in wine

하지만 당신은 영원히 내 마음에 있을 것입니다
But you'll be on my mind forever
끝없는 바다를 건너
Out across the endless sea

나는 황홀경에 죽을 것이다
I would die in ecstasy

하지만 난 뼈 한 봉지가 될거야
But I'll be a bag of bones

혼자 길을 운전하다
Driving down the road alone
내 마음은 와인에 흠뻑 젖어
My heart is drenched in wine

하지만 당신은 영원히 내 마음에 있을 것입니다
But you'll be on my mind forever
무언가가 당신을 뛰게 해야 합니다.
Something has to make you run

왜 안 왔는지 모르겠어
I don't know why I didn't come

나는 드럼처럼 공허하게 느껴져
I feel as empty as a drum

왜 안 왔는지 모르겠어
I don't know why I didn't come

내가 왜 안 왔는지 모르겠어
Don't know why I didn't come

왜 안 왔는지 모르겠어
I don't know why I didn't come


반응형

댓글